طراحی صفحه درباره ما در ساخت وب سایت
نوشته شده توسط : امین

از جمله نکات بسیار مهم در زمینه ساخت وب سایت و طراحی سایت ارزان ، نکته ی مهمی است که از جهت ساخت سایت مد نظر قرار می گیرد . در ساخت سایت باید توجه داشت که در واقع اگر یک صفحه به عنوان صفحه “درباره ما: موجود نباشد که شما را معرفی کند ، از لحاظ ساخت سایت شما به شدت به مشکل جدی خواهید خورد ، لذا نکته قابل توجه در این میان این است که در هنگام توسعه یک وب سایت، صفحه درباره ما چندان به نسبت مانند صفحات دیگر به رسمیت شناخته نمی شود. در نتیجه این موضوع به نحوی در تناقص و تعارض با این جمله و این حقیقت است که این وب سایت صفحه یکی از پربازدیدترین صفحه های طراحی سایت می باشد. در این مقاله به بررسی دلیل اهمیت این صفحه ، یعنی صفحه “درباره ما” در پروسه ساخت سایت و نیز بهینه سازی وب سایت خواهیم پرداخت.

صفحه درباره ما

دلایل اصلی وجود صفحه درباره ما در طراحی سایت

به طور کلی و عمد در مجموع دو دلیل عمده برای طراحی صفحه درباره ما در فرایند طراحی وب سایت مطرح می باشد. به عنوان نکته اول، این که جلب توجه بازدیدکنندگان و کاربران طراحی وب سایت بالقوه به سایت شما و نیز دلیل دوم، هدفی به نسبت آموزنده می باشد که تضمینی بر دلیل وفاداری و ماندگاری این دسته از بازدیدکنندگان وب سایت شخصی شما است. به علاوه در این میان باید به این نکته نیز توجه داشت که در صورتی که سایت برای مقاصد تجاری طراحی سایت شده باشد، این صفحه نقشی حیاتی در تعیین میزان موفقیت آن کسب و کار شما و به علاوه و نیز تضمینی بر روشی موثر در کسب مشتریان مختلف برای وب سایت شما در آینده و در عین حال افزایش ترافیک سایت و سئو سایت خواهد بود ، لذا تاثیر آن در این قسمت آشکار خواهد گردید.

نتیجه گیری

جالب توجه این جاست که در کوتاه مدت، این صفحه در واقع همان نقطه قوتی است که مانند رز بلاگ شما و طراحی وب سایت شما را از سایر متخصصین در حوزه کاری مرتبط با شما مجزا می کند و به علاوه با توجه به این شرایط و این گونه اهمیت طراحی سایت ، هرچه مناسب تر این صفحه مشخص و نشانه گذاری می گردد.

 

منبع : فیس تری

 





:: بازدید از این مطلب : 272
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 2 فروردين 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: